Nieuws

We zijn verheugd u te mogen verwelkomen op ons slotfeest nav ons 60-jarig bestaan, op zaterdag 14 mei.

Mits een jaartje uitstel vieren we alsnog ons 60-jarig bestaan.
Schrijf u als lid en ouders, oud-leiding of sympathisant in voor het eerste evenement tav onze festiviteiten: een scouteske dropping.

Beste ouders en sympathisanten

De Moenske Kermesse gaat dan wel niet door, maar Scouts Moen staat klaar met een plan B!

De activiteitenkalenders voor het 2e semester van 2019-2020 kunnen teruggevonden onder het tabblad "Takken" en uiteraard ook in ons semestrieel boekje "'t Kefferke".

Uw jaarlijkse afspraak met de cocktailbar, toog en de dansvloer is er weer, dit jaar in Spikkerelle Avelgem.

Ons welbefaamde hamburgerfestijn komt terug, tvv de Givers!
Voor slechts 10€/6€ (-12 jarigen) komt u op zaterdag 18 mei à volonté genieten van verse hamburgers en frietjes!

Op zaterdag 25 november zijn we er terug met de beste fuif van Moen en omstreken! kaarten te koop bij leiding en givers.

Vanaf 16 september zijn we er weer, klaar om terug een jaar lang plezier te beleven en te ravotten.

Pagina's

Abonneren op Nieuws